recolzament familiar

Moltes famílies amb persones amb discapacitat intel·lectual es poden sentir que la seva xarxa és més reduïda que les que no troben en aquesta situació, per aquest motiu, l'entitat ofereix suport familiar.

Per tal de promoure el desenvolupament d'una vida familiar i social la més satisfactòria possible, un dels nostres objectius és intentar donar resposta a necessitats expressades per les famílies i crear un espai on poder recollir totes aquestes idees, accions, projectes i problemàtiques.

La nostra entitat té a disposició assessorament jurídic, i informació sobre la Fundació Tutelar per aquelles famílies que ho necessitin.

La mort d'un familiar és una de les experiències més dures que hem de fer front. Que la persona tingui una discapacitat no alleuja el dolor, sinó al contrari, ja que ens porta a lluitar per la seva vida, a celebrar-ne els progressos, a gaudir de cada moment. Per aquest motiu, quan hi falta la seva absència és més gran. Per aquests motius la nostra entitat ofereix acompanyament en el dol per a totes aquelles persones que ho desitgin.

​

Des de l'associació ONA intentem fomentar la coneixença entre les famílies que tenen un familiar amb discapacitat intel·lectual, permetent compartir experiències, recolzament entre famílies, etc.

​