Òrgans de govern

L’Associació ONA es regeix pel sistema d’autogovern i pel principi de representació, mitjançant l’assemblea General de Socis i la Junta Directiva.

​

L’Assemblea és l’òrgan sobirà de l’Associació i és reuneix, com a mínim, un cop a l’any, dins del primer semestre natural per poder aprovar el Pla anual d’actuació de l’Associació, avaluar la gestió de la Junta Directiva i aprovar, si s’escau els pressupostos anuals d’ingressos i despeses, així com els comptes corresponents a l’exercici anterior.

​

La Junta Directiva és l’òrgan executiu de l’Associació i es reunieix, normalment, un dissabte al mes. El seu càrrec no està remunerat. L'entitat no té cap personal contractat d'equip tècnic.

membres de la Junta

Marisol Bosch Bahi

Presidenta

Neus Subirós Pey

Vicepresidenta

Josep Tarradas Moret

Secretari

Carla Padrós Bosch

Tresorera

Nuri Cervera

Àngel Moreno

Carmen Fernández Muñoz

Vocal

Tal com s'exposa als estatuts, les funcions dels càrrecs són les següents:

President i Vice-president

• Dirigir i representar legalment l’Associació, per delegació de l’Assemblea General i de la Junta Directiva.

• Presidir i dirigir els debats, tant de l’Assemblea General com de la Junta Directiva.

• Emetre un vot de qualitat decisori en els casos d’empat.

• Establir la convocatòria de les reunions de l’Assemblea General o de la Junta directiva.

• Visar les actes i els certificats confeccionats pel Secretari/ària de l’Associació.

• Les atribucions restants pròpies d´ ell i aquelles per a les quals el deleguin l’Assemblea General o la Junta Directiva.

Tresorer

• Té la custòdia dels recursos de l’associació, com també l’elaboració del pressupost, el balanç i la liquidació de comptes. Porta un llibre de caixa. Signa els rebuts de quotes i altres documents de tresoreria. Paga les factures aprovades per la Junta directiva, les quals han d’ésser visades prèviament pel President, i ingressa el que sobra en dipòsits oberts en establiments de crèdit o d’estalvi.

Secretari

• Custodia la documentació de l’associació, aixeca, redacta i signa les actes de les reunions de l’Assemblea General i la Junta directiva, redacta i autoritza les certificacions que calgui lliurar, així com el llibre de registre de socis i sòcies.